close

 1.JPG

I am getting five years old.  Oh~ YAYAYA!!!!!

Laura五歲囉!!!!

2.JPG

Make the wishes~

許滿滿的願望....快樂.健康.平安

3.JPG

Dreams come true~

願望即將實現....心存感謝與知足

4.JPG

Thanks for my dear friends I am lucky and happiness every day because all of you.

謝謝我親愛的朋友們,因為有你們讓我每一天都是幸運.快樂的ㄋ!!!

5.JPG

It's my ELSA cake.

Cut the cake and share  with you.   切蛋糕嚕~~~~

6.JPG

I hope we are so happy every day.

我希望我們每一天都是那麼開心

7.JPG 

Thanks for my dear parents. You are super!!! From now, I have to be your super daughter.  

最後要謝謝我親愛的拔巴.馬麻,為我精心特訂ELSA CAKE, 有你們才有幸福的我呀

從今天起,我肯定會更加懂事唷!!!!

 8.JPG

See you next birthday~~~

我們明年見

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    捧馨園托嬰中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()