1.JPG

What animals can you search for in the woods?

The foxes, leopards, tigers.....and...

在森林裡,你可以發現些什麼動物咧?

2.JPG

Do you know waht the squirrel like to eat?  

How do we make the delicious peanut better? 

I love peanuts and squirrle does.

你知道松鼠喜歡吃什麼嗎? 我們又是何如作出好吃的花生醬呀?

一切歸功於"花生"喔!!!!! 我也好愛花生ㄋㄟ

3.JPG

What animal is the tallest of all? 

Oh..Yes!!!The giraffe

所有當中,哪個動物是號稱"高個ㄦ"  哈哈哈~ 長頸長腳的長頸鹿麻~~~

4.JPG

Which ones can be pets at your home?

The cat, dog, fish and rabbit.  I like cat the most.

哪些動物是可以成為你們家中的寵物呢? 小貓,小狗,小魚還有小免子....但我最愛小貓咪了

5.JPG

What fuit do you like the most? I like watermelon.

It's very cool and juicy in summer !!! What do you think?

你最愛什麼水果呢? 我最喜歡西瓜, 尤其在炎炎夏日,西瓜清涼又多汁...你說是吧?

6.JPG

I like baked sweet potatoes. My Mom said it's good for our body.

我喜歡熱呼呼的烤地瓜,我媽咪說,常吃地瓜對我們身體很健康呦~~~

7.JPG

ㄟ...Pardon, Teacher!!!   (Sorryㄋㄟ 我我我...沒聽清楚Tr.你在問什麼啦 >< ??? )

What do you like to drink?

I like to drink strawberry milk.  It tastes a little bit sweet and sour.

原來是問我喜歡喝什麼呀? 我喜歡帶有點酸酸又甜甜的草莓牛奶~ 棒極了!!!!

8.JPG

Oh...YES!!! It's time for break.  Thank you, teacher. 

We must put the chair away before break time.

下課了YA!!!  下課前別忘了先打椅子歸位喔~

9.JPG

Today teacher told us some food.  Are you hungry?

I cook some food for you.

今天老師介紹了一些食物,不知你肚子餓沒? 讓我煮點吃的給你吧!!!

11.JPG

Teacher helps us set up the rail.  謝謝老師幫我們組裝火車鐵軌

Wow....So cool   超酷的啦~

 10.JPG  

Everything is going fine!!!! Happy Monday~~~~~~~

醬醬醬醬.....又是個開心的星期一YA!!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    捧馨園托嬰中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()