close

 1.JPG

It's time for One Two Three

上數學課囉~~

2.JPG 

I love Math. When I grow up , I want be an accountant.

我愛數學....等我長大後,我想要成為一位會計師哦~~ㄎㄎㄎ

10.JPG

I can count. Four frogs plus one frog equals five.

我會算數耶~ 四隻青蛙加一隻青蛙等於五

11.JPG

The second boy is in blue T-shirt.

第二位男孩身穿藍色T恤

9.JPG

Sixteen minus three leaves thirteen.

十六減去三剩下十三

3.JPG

The purple man is the fifth.

紫色小人排在第五個

4.JPG

The yellow man is the fourth.

黃色小人排在第四個

5.JPG

The red car is the third.

红色小車車是排在第三個

6.JPG

One plus four equals  five.  Let me show you the answer.

一加四等於五...就讓我用積木板為你解答吧!!!!

7.JPG

Oh~Ya~ Welcom to join in our class.

歡迎你也來跟我們一起學中玩,快樂上課去~~

8.JPG

 

  I like Math, too.  It can train our brain.

我也喜歡數學,因為數學可以讓我們腦力激盪ㄋ

 

12.JPG  

It's time for P.K 三人幫格鬥戰

13.JPG

Who is the fastest to finished many blocks? Let's count later~

看誰能最快組完最多積木? 等等來數數吧~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    捧馨園托嬰中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()