close

0.JPG

YA!! Happy field trip in Huashan 1914 Creative Park.

快樂戶外活動日,我們前往華山藝文特區

1.JPG

There are many exhibitions here.   Let's take some pictures first.  

這裡不但有很多展覽,還有更多可愛的大公仔隨你咔嚓咔嚓,拍拍照ㄛ

2.JPG

Today we visited the popular comic paintings.

今天我們參觀的是有名的<亞洲插畫祭>

3.JPG

I took a picture with my favorite paintings.

先來跟我喜愛的畫拍張相留念吧!!!

4.JPG

The hang of the post cards look very unique.

這些懸掛著的明信片個個都很有特色YA

5.JPG

Wow~ So many attractive paintings.

哇~~~好多吸引人的圖畫耶!!!

 

6.JPG

I like to draw, I hope I also can draw like these unique paintings.

我喜歡畫畫,真希望我也能畫出像這些可愛的畫

7.JPG

We also can make a painting by a computer.  Let me try it!!!

我們用電腦試試,看否能畫出怎樣的畫哩!!!

8.JPG

The painting is  my souvenir.   這小名畫是我的紀念品

9.JPG

Hahaha....Post card is mine.  來張明信片寫給我想要的人

 

10.JPG  

The stemp also can be my memory. 

蓋個紀念章也算是我的紀念品呀!!!!  今日活動圓滿成功

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    捧馨園托嬰中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()