close

 P1160872

Happy Birthday to Eric ~

呀呼~~~滿五歲了吔!!!! Eric ~

P1160867

I'm really happy today!!!!!

有點受寵若驚,不知所措的Eric.......但其實是內心充滿著開心之情哦~ 因為有好多好多的同學來為他祝福生日

P1160858

難掩興奮與緊張.....口合!!! Happy Birthday is my best day!!!!今天可是我最棒的一天了

(You're so embrrassed and different as usual.) 重要日子,卻反倒格外羞澀哩 >A<

P1160861  

Because of you, my dears!!! I am glad in my special day you all celebrate for me.

Otherwise, I thanks my dear parents, you always give me the best.

因為有親愛的同學們,為我慶祝生日,除此之外,也要謝謝我的爸比和媽咪總是給我最好的

P1160871  

And thanks teacher Joyce, your present. 

還要謝謝Teacher Joyce的生日禮物

P1160883  

I'll keep the memory of  this birthday I had.

我將會永遠緊記住今年生日所擁有的

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    捧馨園托嬰中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()