close

 P1210559

( English Class --> Frequency Adverbs 頻率副詞)

Today we learn about always, usually, sometimes, seldom and never.

今天我們了解英文句中中"頻率副詞"的正確使用,頻率副詞又分為:總是/通常/有時候/很少/不曾

We can say " I always brush my teeth everyday. " 

頻率副詞的句型:我總是每天刷我的牙齒 ---> Always(總是)

P1210553

We usually wear skirts in summer.

我們通常會在夏天時穿裙子  --> Usually(通常)

 P1210562

Sometimes I wear a hat to my school.

有時候我會戴帽子去上學  --> Sometimes(有時候)

P1210583

We seldom play basketball on the weekend. 

在週末時,我們幾乎很少打籃球  --> Seldom(幾乎很少)

P1210564  

I never eat durian.

未曾吃過榴槤  --> Never(未曾)

Learning more English in school makes me be greater.

在學校裡學英文讓我變得更厲害哦!!!     今天的你給自己加幾分呢?  讓我們每天一起快樂學習,充實自我吧!!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    捧馨園托嬰中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()