close

1

(Reading Class)- Dot Has Spots

Today we are going to start this story. Let 's begin !!!!!

今天我們的故事即將來到Dot長水痘~ 喔不....>///<

2

The "doctor"  醫生

4

Hi, I'm a beautiful "nurse"   你們好,我是水噹噹護士

Here are your pills. Take your medicine on time. 

藥在這裡,請記得準時吃藥哦 ^____^

3 

The "bed" and "bear"

And don't be late for sleeping.  別貪玩了,要早點睡覺哪!!!

5

Where are my spots?

Look here, my "pajamas" and "bow".

(找一找,我的點點在哪兒?)

瞧瞧~我的睡衣和蝴蝶結

14

My "hat" and "fan"  我的帽子和扇子

6

My lovely  "bag"  我可愛的袋子

7

These "toys" 這些玩具

11

And my stuffs  還有我的東西也有很多點點呦 ~~~

9

My "blanket"  我的棉被

8 

Now, we are going to finish our "Spots" painting.

現在,來到<<點點畫作>>時間~

10

Hahaha~~~ Come closer.   My hairband also has "Spots"

呵呵呵...你靠近一點啦!!! 有沒有看到ㄋㄟ~

偷偷告訴你哦!!!我的髮箍也有點點ya~

12  

ㄎㄎㄎㄎㄎ~~~ Any spots you like, just do that now!!!!!!!

任何點點,只要你喜歡,就HAPPY自由發揮吧~~~(小肌肉活動...點點畫 ㄡ~~~~~ go!!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    捧馨園托嬰中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()