close

1

(Reading Class)-All Tutus Should Be Pink

I love my new tutu very much because.....PINK is my loving color

今天的主題故事為-粉紅色的芭蕾舞衣-

故事中的小女孩相當迷戀粉紅色的芭蕾舞衣...

3

Now, we play the story.  <章節演出>

Wow~ It's my beautiful pink tutu.  哇呼...我漂亮的粉色舞衣

4

I'm wearing it. All of pink are my love.  穿上我最愛的粉紅舞衣吧!!!! 粉紅色就是我的最愛

5

Look them,  I'm really crazy about PINK.

看看這些...我真的是PINK迷戀者

6

My pink cooking 粉紅色的餐具

7

Are you happy?  (妳開心嗎?為妳送上粉紅色套餐)

8

I love ballet.   我愛芭蕾....

9

We wear our tutus everywhere.  我們愛穿著它四處跳舞....

10

The real resaon I have my tutu is dance class.

愛芭蕾舞的理由...原來是,我能穿上這漂亮的芭蕾短裙

11

Ballet look likes beautiful but it's hard to learn.

芭蕾舞看起來很漂亮,但其實它一點也不容易

12

We are cooks. We also love cook more than dance.

我們是廚師...我們愛烹飪勝過跳舞....

13  

Now I am proud of my cooking becasue we can give more satisfactions to people.

現在我以我自己為傲...因為我們可以給更多人感到滿足滿...(YUMMY GOOD MAKES YOU HAPPY)

2

It's good for children to read together. 

這是一本相當適合孩子們共同閱讀的故事書,有詼諧有想像有期待,此外故事中也帶給孩子一些探討與啟發

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    捧馨園托嬰中心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()